سوالات متداول

اگر سوالات خود را اینجا پیدا نمی کنید با ما تماس بگیرید.

آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند، توسط تیم سیزن شاپ در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟

ماموران تحویل سفارش سیزن شاپ تنها وظیفه دارند سفارش را به مشتریان محترم تحویل بدهند و نصب کالا در حیطه تخصص آنها نیست.
باز کردن پلمپ و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوطه راه اندازی شوند (مانند کولر گازی ، یخچال ، ماشین لباسشویی و ظرفشویی و …) تنها باید توسط شرکت گارانتی کننده کالای شما انجام شود. برای این منظور با شماره ای که بر روی کارت گارانتی شما قید شده تماس بگیرید و شماره سریال کالای خود را اعلام نمایید تا اقدامات لازم جهت نصب کالای شما صورت پذیرد.
توجه داشته باشید در صورت نصب کالا به صورت شخصی، امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش کالا از بین خواهد رفت.

پس از ثبت سفارش، چقدر زمان میبرد تا کالا به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتریان بر اساس اموری مانند شهر محل سکونت و نحوه تحویل، متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه ارسال سفارش مراجعه کنید.

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

تا یک هفته پس از تحویل کالا میتوانید با امور مشتریان سیزن شاپ تماس بگیرید و ایراد کالای خود را اعلام نمایید، پس از آن کارشناسان ما اقدامات لازم را جهت رفع مشکل پیش آمده انجام خواهند داد.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

خیر متاسفانه در حال حاضر امکان خرید اقساطی وجود ندارد.

چگونه میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

وارد سایت سیزن شاپ شوید.

 روی گزینه سفارشات من کلیک کنید.

 از این قسمت میتوانید سفارش خود را پیگیری کنید.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های سیزن شاپ بوده است و سیزن شاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

هنوز سوال دارین؟

لطفا سوال خود را با ما مطرح کنید

تماس با ما